سکویا

مجله خبری،تحلیلی، سرگرمی سکویا

با این تکنیک‌ها همه عاشقتان می‌شوند!

  • -
با این تکنیک‌ها همه عاشقتان می‌شوند!

افراد عاشق همیشه نگران حس طرف مقابل نسبت به خودشان هستند اما تنها با چند تکنیک ساده به راحتی میتوانند فرد مورد علاقه شان را عاشق خود کنند.

چند تکنیک برای اینکه دیگران را عاشق خود کنید

تکنیک ها و روش های بسیاری برای عاشق کردن فرد مورد علاقه وجود دارد. برای عاشق کردن فرد مورد علاقه تان تنها زدن حرف های عاشقانه و زیبا کافی نیست بلکه باید به رفتار خود نیز توجه نمایید و صادقانه به او نشان دهید که عاشقش هستید. در این بخش از سکویا چند تکنیک برای اینکه دیگران را عاشق خود کنید، آورده ایم.

دیگران را عاشق خود کنیم
به ظاهر خود توجه کنید

قبل از شناخت رفتار، ظاهر افراد اهمیت فراوانی دارد. ظاهر شما در جذاب به نظر رسیدن نقش بسیار مهمی دارد پس سعی کنید همیشه تمیز و مرتب باشید و متوجه شوید که او به چه نوع پوششی بیشتر علاقه دارد و از همان رنگ‌ها و تیپ‌ها استفاده کنید. در کل طوری لباس بپوشید که بهترین حالت شما به دیگران نشان داده شود. بوی بدن شما در مورد شخصیتتان صحبت می کند بنابراین همیشه باید سعی کنید بوی خوشایندی از خودتان به جای بگذارید.

توجه به ظاهر خود

مراقب صحبت کردنتان باشید

برای اینکه فرد مورد علاقه خود را جذب کنید، باید مراقب حرف های که می زنید باشید. صدایتان بلندترین صدای جمع نباشد، بیش از حد از خود تعریف نکنید، بددهنی نکنید، پشت‌سر دیگران بدگویی نکنید، درمورد میزان درآمدتان حرف نزنید و لحنتان را حتی در عصبانیت ملایم نگه دارید.

شنونده خوبی باشید

بیش از این که حرف بزنید، خوب به حرف های طرف مقابل تان گوش دهید. اگر در حال گوش دادن به فرد مورد نظرتان ناگهان صحبت هایش قطع شد، از او بخواهید که به حرف هایش ادامه دهد،اینگونه نشان می دهید که خود و صحبت هایش برای شما ارزشمند است.

به حالت بدنی تان دقت کنید

زبان بدن نشانگر احساسات واقعی و درونی ما است. حرکات بد بدن، حس خوبی را به دیگران منتقل نمی کند و همچنین موجب دوری آنها از شما خواهد شد پس هنگام بلند شدن، نشستن یا صحبت کردن، به حالت بدن تان دقت کنید.

صحبت کردن

خوش قول باشید

خوش قول بودن راهی آسان برای نشان دادن توجه، احترام و ارزش قائل شدن برای دیگران است. وقتی به موقع به سر قرار خود می رسید، نشان می دهید که افراد را محترم می دانید و می توانید به تعهدات و وعده های خود عمل کنید.

اعتماد به نفس داشته باشید

اعتماد به نفس از عوامل اصلی جذابیت در هر فرد است. کسی که اعتمائ به نفس داشته و خودش را دوست دارد، این حس را به دیگران هم القا می‌کند که لیاقت دوست داشتن و توجه را داراست. برای افزایش اعتماد به نفس، روی ویژگی‌های مثبت خود تمرکز کنید و آنها را پررنگ‌تر و قوی‌تر نمایید.

پر انرژی و شاد باشید

افراد پر انرژی و شاد بیشتر دیگران را به سمت خود جذب می کنند، پس همیشه لبخند زده و اشتیاق و انرژی خود را نشان دهید، اگر شما اینگونه باشید مطمئنا دیگران دوست دارند ارتباط بیشتری با شما برقرار کنند.

زوج شاد و خوشحال

با نظم و انضباط باشید

با نظم و انضباط باشید تا نشان دهید که به خودتان ارزش بیشتری می دهید. بیشتر مردم تمایل دارند با افرادی در ارتباط باشند برنامه مشخصی برای زندگی دارند و رویه مثبتی را دنبال می کنند.

نقاط مشترکتان را پیدا کنید

برای اینکه فرد مورد علاقه تان را عاشق خود کنید، مشترکات و تفاهمات را پیدا کنید. وقتی مورد مثبتی را پیدا می کنید که در هر دوی شما مشترک است، این باور خواهد رسید که برای یکدیگر ساخته شده اید.

مهربان باشید

زنان و مردان ترجیح می دهند در کنار افرادی باشند که رفتارهای نوع دوستانه بروز می دهند. مهربان بودن، دلسوز بودن و نگرانی واقعی درباره رفاه حال دیگران، مردم را جذب شما می کند.

مهربانی و خوش قلبی

منحصربه‌فرد باشید

همرنگ جماعت نباشید و متفاوت رفتار کنید و رفتارها و ویژگی‌هایی را از خودتان بروز دهید که نشان دهد برای او با دیگران فرق دارید و کاملاً منحصربه‌فرد هستید.انجام کارهای متفاوت و صحیح نتایج رضایت بخشی را ایجاد می‌کند.

قابل اعتماد باشید

اگر یک رفتار نادرست و فریبکارانه داشته باشید، دیگران به راحتی نمی توانند به شما اعتماد کنند. اگر به دنبال جذب دیگران هستید، اعتماد آنها را بدست آورید. قابل اعتماد بودن شما را قادر می سازد تا با دیگران روابط عمیق و معناداری ایجاد کنید و مردم در سطح صمیمی تری به شما نزدیک شوند.

واقعی باشید

خود واقعی تان باشید، هیچ کس انتظار ندارد که شما کامل باشید. واقعی بودن به معنای پذیرفتن آنچه که هستید و در نتیجه دوست داشتن خود است. هرچه احترام به خود افزایش می یابد، جذابیت شما نیز افزایش می یابد.

زوج شاد

اسرارآمیز باشید

کمی رمز آلود رفتار کنید و تمام زندگی خود را به یکباره برای فرد مورد نظر بیان نکنید. هر چه قصد و نیت شما کمتر مشخص باشد، دیگران بیشتر به شما فکر خواهند کرد و به شما جذب می شوند.

به چشمان طرف مقابل نگاه کنید

تماس چشمی نشان می دهد که شما به فردی که مقابلتان است گوش می دهید و برای شخصیت او اهمیت قائلید و یک نگاه عمیق می تواند بیش از هزار کلمه بگوید پس هنگام صحبت با دیگران حواس خود را به چیزهای متفرقه پرت نکنید.

اشتراک گذاری با دوستان
نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی