سکویا

مجله خبری،تحلیلی، سرگرمی سکویا

رفتار این آقایان روی اعصاب خانم‌هاست!

  • -
رفتار این آقایان روی اعصاب خانم‌هاست!

اکثر آقایان رفتارهایی دارند که خانم ها نمی پسندند و دنبال راهی خوب و با دوام برای ترک رفتارهای شریک زندگیشان هستند.

برخی از رفتار آقایان که خانم ها دوست ندارند

مردها نیز مانند زن ها انسان های کاملی نیستند و ایده آل ترین آنها نیز کم و کاستی هایی دارند . بسیاری از آقایان عاداتی مشابه و آزاردهنده دارند که خانم ها از آن بیزارند . البته خانم هایی که همسر خود را دوست دارند ، چشم بر روی این رفتارهای اشتباه آنها می بندند اگر رفتاری که از او می بینند واقعا آزار دهنده است، با گفتگو آن را حل کنند. باید بدانید تنها شما نیستید که از برخی از رفتارهای همسرتان گله مندید و برخی رفتارها در همه مردها یکسان و آزاردهنده است . در ادامه این بخش از روابط عاطفی و رازهای همسرداری نمناک این رفتارهایی که خانم ها ازبیزارند را آورده ایم .

رفتار آقایان
رازهای مهم همسرداری و این بار رفتار دوست نداشتنی آقایان

انجام بازی های رایانه ای

بسیاری از آقایان از انجام بازی های رایانه ای لذت می برند و وقتی پای این بازی ها می نشینند به فکر گذر زمان و همسرشان نیستند زیرا معتقدند بازی استرس را پس از یک روز سخت کاری از آنها دور می کند. اگر می خواهید همسرتان این رفتار شبیه نوجوانان خود را ترک کند ،با بهترین روش حواس او را پرت کنید تا از دنیای مجازی خود بیرون بیاید.

اخلاق آقایان

تنها به فکر رفع نیاز بودن

زنها برخلاف مردها زندگی جنسی شان با زندگی روزمره ی آنها ارتباط دارد و خستگی روزانه و بگومگوهای مکرر در برقرار کردن رابطه ی جنسی آنها تاثیرگذار است و در این شرایط تمایلی به رابطه ی جنسی ندارند اما مردها برخی از مواقع خستگی خانم را در نظر نمی گیرند و حتی با وجود بحث میانشان دوست دارند رابطه جنسی برقرار نمایند که این کار و تنها در نظر گرفتن نیاز خودشان برای خانم آزار دهنده است.

چشم چرانی

برخی از آقایان نمی توانند چشم های خود را کنترل کنند و حتی وقتی با همسرشان به بیرون می روند نیز به زنان دیگر خیره می شوند. این کار آقا ، خانم را آزرده می کند در حالی که این نگاه کردن ها از نظر آقایان بی منظور و عادی است.

شلختگی و بهم ریختن خانه

برخی از آقایان دوست دارند زمانی که وارد خانه می شوند آزاد باشند پس لباسهایشان را در هر جایی در می آورند و تلاش های همسرشان را در حفظ تمیزی و نظم خانه نادیده می گیرند. خانم ها این رفتار را توهین می دانند و از آن بیزارند.

توجه نکردن به علاقه مندی های زن

برخی از آقایان به علاقه مندی های همسرش بی توجه هستند و کارهای مورد علاقه ی زن را نادیده می گیرند مثلا اگر همسرشان از او می خواهد که به خرید بروند مرد با بی حوصلگی و بی علاقگی از این کار امتناع می کند و باعث دلگیری و رنجش همسرش

افراط در بدنسازی

خانم ها آقایانی را که به تناسب اندامشان اهمیت می دهند را دوست دارند اما دوست ندارند که همسرشان در این کار زیاده روی کند و دائم به باشگاه برود و هزینه زیادی را برای مکمل های ورزشی، رژیم بپردازد بلکه دوست دارند در کنار حفظ تناسب اندام به او نیز اهمیت دهد و زمانی را با آنها بگذراند.

پوشیدن لباس های تکراری

آقایان برخلاف خانم ها علاقه ای به خرید دارند و اعتقاد دارند همین لباس هایی که دارند برایشان کافی است . این رفتار و پوشیدن لباس های تکراری برای خانم ها آزار دهنده است زیرا آنها دوست دارند همسرشان مرتب و خوشتیپ باشد و گاهی لباس هایش را با او ست کند.

بی توجهی و فراموشی

بسیاری از مردان به مسائلی که برای زنان اهمیت دارد بی توجه هستند مثلا روز تولد، سالگرد ازدواج و ... را فراموش می کنند .

علت فراموشی آقایان عوامل مختلفی مانند افسردگی، استرس، فشار کار و عصبانیت است که بر حافظه آنها تاثیر منفی می گذارد.اگر این رفتار همسرتان را به بی توجهی او ربط می دهید بدانید که این رفتار نشانه بی تفاوتی نیست بلکه جزوی از طبیعت مردان است پس قبل از سالگرد ازدواج ، تولد و... او را از زمان این رویدادهای مهم زندگی آگاه نمایید. 

اعتقاد به بد رانندگی کردن خانم ها

بسیاری از آقایان معتقدند که رانندگی زنان خطرناک است و علت تمام تصادفات، زنان هستند پس باید مراقب رانندگی زنانی که پشت فرمان نشسته اند، باشند . این طرز فکر برای خانم ها آزار دهنده است زیرا نظر خانم ها برخلاف آقایان است و آنها معتقدند یک زن به اندازه یک مرد می تواند راننده خوبی باشد و در بدترین شرایط از تصادف جلوگیری کند.

اعتماد نکردن آقایان

پنهان کردن احساسات و رازها

مردان برخلاف خانم ها احساسات مثبت و منفی خود را بروز نمی دهند و راز خود را برملا نمی سازند . دلیل این کار آقایان جلوگیری از مشکلات و محافظت از خود است . این رفتار آنها برای خانم ها دوست داشتنی نیست و خانم ها اعتقاد دارند پنهان کردن احساسات برای سلامت ذهن و بدن زیان آور است.

 زنان از چه چیزی متنفرند

ابراز نکردن احساسات

یکی از رفتارها در آقایان که موجب رنجش خانم ها می شود ابراز نکردن احساسات است . آنها گاهی کلا فراموش می کنند که همسرشان به ابراز مکرر عشق و احساسات آنها نیاز دارد و توقع دارد که به او با بوسیدن ، هدیه دادن و تحسین ، عشق داده شود .

مقایسه کردن همسر

برخی از مردان عادت دارند که همسرشان را با مدر خود و یا با عشق گذشته خود مقایسه کنند . دلیل این رفتار گاهی بدون منظور است اما خانم ها را آزرده ی سازد پس آقایان نباید حتی دست پخت همسر خود را با دست پخت مادرشان مقایسه کنند زیرا این کار آنها سبب می شود که همسرشان احساس بی ارزش بودن بکند.

استراحت در تمام روز تعطیل

برای خانم ها اصلا خوشایند نیست که تمام طول روز تعطیل را همسرشان بر روی کاناپه در مقابل تلویزیون لم دهند و تنها استراحت کنند زیرا خانم ها دوست دارند همسرشان ساعتی را به آنها اختصاص دهند تا با هم بیرون بروند.

خوابیدن آقایان

آروغ زدن و رفتار نابه هنجار

یک رفتار نابهنجار و نخراشیده در برخی آقایان آروغ زدن در برابر همسر است . خانم ها از این کار آقایان و ایجاد صداهای اینچنینی بیزار هستند اما آقایان این کار برایشان عادی است و اهمیتی ندارد.

غرور در رابطه

آقایان بیشتر از خانم ها غرور دارند و زمانی که با همکاران و دوستان شان هستند، مردانه و غرورآمیز رفتار می کنند . این رفتار غرور آمیز برخی اوقات خوب است اما نباید در رابطه با همسر وجود داشته باشند و خانم ها انتظار دارند وقتی با همسرشان هستند او غرورش را کنار بگذارد زیرا فضای شخصی زن، جایی برای غرور بیجای همسرنیست.

انحصاری کردن تلویزیون

یکی از عادت های آقایان که برای خانم ها آزار دهنده است ، این است که آنها دوست ندارند ریموت کنترل تلویزیون در دست فرد دیگری باشد و فقط دوست دارند همه برنامه مورد علاقه او را که گزارش های ورزشی خسته کننده یا فیلم های اکشن و پُر سروصدا و خشن است را تماشا کنند . چنانچه نمناک اشاره کرده است این رفتار برای خانم ها که دوست دارند با همسرشان فیلم رمانتیک ببینند و با هم تلویزیون تماشا نمایند فوق العاده آزاردهنده می باشد .

علاقه به ماشین

یکی از عادت های رفتاری مردان این است که تمایل و علاقه زیادی به اتومبیل و موبایل و ... دارند تا حدی که زندگی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. ممکن است آقایان تمام طول روز را با موتورسیکلت و یا اتومبیل خود ور برود و هزینه زیادی را صرف ماشین و موتور خود کند که این رفتار برای همسرآزار دهنده است زیرا فکر می کند رابطه شان در درجه ی دوم اهمیت برای همسرش قرار دارد.

علاقه به ماشین

نفرت از مسائل زنانه

برخی از آقایان نسبت به به تمام مسائل بهداشتی زنانه بی اهمیتند و هنگامی که مثلا خانم آنها سیکل ماهیانه می شود خود را بی تفاوت نشان می دهند . در صورتی که خانم ها انتظار دارند همسرشان در این مورد با آنها رفتار بهتری داشته باشد و به او در این زمان حساس محبت کند . برای برخی از آقایان حتی شیو کردن پاهای همسر ناخوشایند است در صورتی که خانم ها وقتی همسرشان صورت خود را اصلاح می کند، چندششان نمی شود و بد نگاه نمی کنند.

شنونده نبودن

مردها فقط در مواقعی خاص یک شنونده ی خوب هستند و برخی از صحبت های همسر خود را نمی شنوند . آنها فقط هنگامی که موضوع صحبت مورد علاقه شان است ، گوش می دهند و زمانی که زن صحبت از مدل جدید موهایش صحبت می کند، مرد حرف هایش را گوش نمی دهد و اظهار نظر نمی کند.

اشتراک گذاری با دوستان
نظرات: (۰) اولین کسی باش که برای این مطلب نظر می‌ده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی